WeMetin2
Bun venit pe forum-ul nostru!Pentru a avea acces la mai multe optiuni va rugam sa va INREGISTRATI si sa va CONECTATI.


Echipa 4Metin va multumeste!Have Fun!


Navigheaza
 Portal
 Acasa
 Membrii
 Profil
 FAQ
 Cauta
Parteneri
free forum
    ">
Top postatori
Admin (154)
 
Cocolino (55)
 
Bogdan (40)
 
LikeToon (38)
 
DjMiha (31)
 
Kidda13 (26)
 
Kill4Fun (14)
 
SweetAng3l (10)
 
marusel1 (8)
 
viovio613 (6)
 

Bookmarking social

Bookmarking social Reddit  Bookmarking social Furl  Bookmarking social Yahoo  Bookmarking social Google  Bookmarking social Blogmarks  

Bookmark and share the address of WeMetin2 on your social bookmarking website Site-uri de socializare de la WeMetin2!

Pastrati adresa WeMetin2 pe site-ul dvs. de bookmarking social


[GHID]Caractere !

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

[GHID]Caractere !

Mesaj Scris de Cocolino la data de Joi Aug 12, 2010 5:54 pm

Razboinic corporal:

>Cuprins

-1.Puncte Status
-2.Arme
-3.Competente
-4.PvP
-5.PvM
-6.Locuri de crestere
-7.Locuri/Modalitati de a face bani





1.PUNCTE STATUS

VIT: PV si apararea sunt imbunatatite.
INT: PM si puterea magica sunt imbunatatite.
STR:Valoarea atacului este imbunatatita.
DEX: Exactitatea si evadarea sunt imbunatatite.


Se pune 1 VIT si 2 STR
pana ajunge VIT la maxim dupa se termina si STR...apoi se pune 2 INT SI
1 DEX pana ajunge INT la maxim dupa se termine si DEX.De ce punem
punctele asa?
Deoarece Aura Sabie adauga foarte mult la atac si avem nevoie de viata pentru a rezista.
Dupa aceea avem nevoie de INT deoarece vrajile vor costa din ce in ce mai mult.



2.ARME

a)Sabii:
-Razboinicul
de Corp foloseste sabii, ci nu arme de doua maine deoarece sabiile desi
nu dau asa de multa paguba sunt foarte rapide

Level 1: Sabie
Level 5: Sabie lunga
Level 10: Iatagan
Level 15: Sabie de bambus
Level 20: Sabie Lata(o sabie lata la +9 e buna de pastrat pana la lvl 35 daca nu faceti rost de un FMS bun)
Level 25: Sabie de Argint(foarte buna la + 9 dar foarte greu de facut...este pefecta pentru corp datorita vitezei de atac
Level 30: FMS(Foarte bun pentru corp mai ales cu o paguba medie de 20% sau mai mare)
Level 32: Sabie Orhidee
Level 36: Sabie Bastard
Level 40: Sabie Barbar
Level 45: Sabie Sangeroasa
Level 50: Sabie Mare
Level 55: Sabie vrajitor(la + 7;8 si cu puterea contra vampirilor 20% poate fi excelenta in DT)
Level 60: Sabie Semiluna
Level 65: Sabie Nimfa ; Sabie de lupta
Level 70: Spada
Level 75: Sabie Otravita

b)Arme de doua maini
Level 1: Glefe
Level 5: Sulita
Level 10: Lama Decapitare
Level 15: Sulita Paianjen
Level 20: Guisarme
Level 25: Coasa de Razboi
Level 30:RIB(Lama Fier Rosu)-La + 9 cu paguba medie peste 20% poate fi pastrat pana la nivelul 65 cand puteti folosi Magnetica)
Level 32: Furca de Lupta
Level 36: Halebarda
Level 40: Secure Uriasa
Level 45: Sulita Ghetar(foarte buna pentru crescut si spart metine la +7;+8 )
Level 50: Lama 12 Stafii(perfecta pentru crescut si spart metine la +7;+8 )
Level 55: Lama Eliberare
Level 60: Ucigator de Lei
Level 65: Lama Magnetica(Una dintre cele mai cautate arme din joc la +6;+7 foarte buna pentru metine); Sulita Partizan
Level 70: Lama Semi-Om
Level 75: Sabiea Maniei

3.COMPETENTE
1.AURA SABIEI
Acesta trebuie sa fie primul Master(M)
->Avantaje:
-Durata aproape egala cu timpu de reincarcare
-Mareste valoarea atacului si a competenelor
->Dezavantaje:
-Un cost ridicat de PM (200, aceste crescand odata cu inaintarea in competenta)

2.IURES

Acesta trebuie sa fie al doilea master datorita vitezei de atac si de miscare
->Avantaje:
-Durata aproape egala cu timpul de reincarcare
-Marirea vitezei de miscare si atac
->Dezavantaje:
-Creste expunerea la pagube

3.VARTEJUL SABIEI

->Avantaje:
-Inlatura monstrii din jurul tau
-Timp de reincarcare mediu (15 sec.)
->Dezavantaje:
-Poate fi ratata in P.V.P foarte usor

4.INCIZIE TRIPLA
->Avantaje:
-Durata de incarcare mica (12 sec.)
-Inamicu este pus la pamant
->Dezavantaje:
-Se poate rata usor si in pvp si in pvm

5.IZBITURA
->Avantaje:
-Timp de incarcare mic (12 secunde)
-NECUNOSTINTA
-Nu poate rata executia
-Cand un inamic din alt regat te alearga poti fugi cu ajutorul ei
->Dezavantaje:
-Paguba mica

La
inceput se pune cate un punct pe fiecare competenta dupa aceea punem pe
aura pana se face M (intre 17-20) dupa aceea pe Iures si asa mai
departe...

4.PvP (PLAYER VERSUS PLAYER)

O strategie ideala pentru duel ar fi:
Inainte
de lupta incarci aura si iuresul si faci in asa fel incat sa te
provoace adversarul...Dar acceptare si dupa aceea folosest irepede
izbitura...asta il va ameti si vei avea timp sa folosesti vartejul,
respectiv incizia...dupa aceea il lovesti cu arma pana ti se incarca
skilurile.
Echipament PvP:
Deoarece pe RO exista foarte multi razboinici ar fi indicat sa ai obicete cu rezistenta la sabie/rezistenta doua maini!
De asemea ar fi binevenite si niste iteme cu PV sau sansa otravire.
Trebuie sa ai o sabie (de duel) cu urmatoarele 3 pietre la +3 ( la +4 ar costa foarte mult):
-Anti-Razboinici
-Anti-Sura/Ninja
-Piatra reintoarcerii( una + 4 ar fi bine venita)
DE ASEMEA DACA VREI SA ITI FACI UN PERSONAJ PvP TREBUIE SA PUI MAI MULT PE STR.

5.PvM(PLAYER VERSUS MONSTER)
O STRATEGIE PROPRIE:
Daca vrei sa aduni multi si nu faci fata poti proceda astfel:
Aduni
multe grupe ( 6-7-8 ),cand se astrang toti in jurul tau faci vartejul,
cand monstrii sunt cazuti folosesti incizia, fugi pana se incarca
vartejul, cand se termina il folosesti, folosesti dupa aceea
izabitura,incizia si ar trebui sa fie morti(cu aceasta strategie la
nivelul 30 omoram 5-6 grupe de esoterici folosind doar 5 potiuni de PV
si 1 de PM)
->Cele mai utile bonusuri:
-Vitalitate
-Tarie
-Tarie contra esoterici orci vampiri etc...
-Max PV
-Regenerare PV
-Viteza de atac
->Cele mai utile pietre pentru arma:
-Monstrilor (cea mai importanta obligatoriu + 3 foarte buna la + 4)
-Reintoarcerii( obligatoriu + 2)
-Piatra lovitura-fatala, mult mai buna pentru corp decat piatra patrunderii( obligatoriu +2)
->Cele mai utile pietre pentru armura:
-Protectiei ( obligatoriu +3 daca vrei sa ai un razboinic puternic)
-Grabei (la armurile de nivel mare ai nevoie de aceasta piatra pentru a te misca cat mai repede,obligatoriu + 2)
-Eschivei(obligatoriu + 3)
-Piatra vitalitatii (buna doar la + 4 cand iti da + 300PV)

6.Locuri de crescut
Datorita fortei sale un razboinic poate creste foarte repede:
Level 1-15->Map1
Level 15-20->Amazoane(dropul este foarte buni)
Level 20-30->Salbatici
Level 30-45->Orci;Esoterici;Desert;In jurul Templului;In Templu primele 3 camere;Sohan(Luptatori ai ciumei)
Level 45-55->V1;DT camerele 1-5(doar la obiecte foarte bune);Sohan
Level 55-80->V2(Drop mare si crescut decent);DT orice camera
Level 80-99->Padurea Rosie

-7.Locuri/Modalitati de a face bani
->Nivelele 1-30
Intre aceste nivelel banii se pot face foarte greu:
-Misiuni
-Vinderea pietrelor;obiectelor;cartilor de competenta care nu iti trebuie de la metinele de 1-35
-In temnita maimutelor cu ceva noroc poti obtine multe medalii
-Cu
un echipament bun poti face fata in Campul cu serpi sau
Imha/Waryong/Jungrang unde pica FMS;RIB;PFN si alte obiecte foarte bune
-Farmarea esotericilor pentru RIB-uri
->Nivelele 30-65
-Farmarea esotericilor pentru RIB-uri
-Misiuni
-Vinderea pietrelor;obiectelor;cartilor de competenta de la metinele de 35-65
-Pescuit(cu mult noroc poate fi cea mai profitabila indeletnicire din joc)
-Minerit
-Daca rezisti in V2 poti primi foarte multe obiecte puternice si scumpe
->Nivelele 65-90
-Misiuni
-Minerit
-Pescuit
-Profituri in urma distrugerii metinelor de levelele 65-90
-V2

Ghid facut de mine!!
Bafta!!


Ultima editare efectuata de catre Cocolino in Joi Aug 12, 2010 6:18 pm, editata de 1 ori

_________________ Cuz I'm the best!

Salut
Cocolino
! Ai postat pana acum
22 mesaje.
Esti inscris din data de Mier Aug 11, 2010 7:52 pm.
Ultima vizita a fost in Joi Aug 12, 2010 2:14 pm.
Sa ii uram bun venit lui drago5h , ultimul membru!

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]


[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]


Cocolino
Webmaster
Webmaster

Posts : 55
Puncte : -2147481340
Reputatie : 5
Join date : 12/08/2010
Age : 27
Locatie : Bucuresti

Vezi profilul utilizatorului http://4metin.wikiforum.ro/forum.htm

Sus In jos

Re: [GHID]Caractere !

Mesaj Scris de Cocolino la data de Joi Aug 12, 2010 5:59 pm

Razboinic mental :

Razboinicul Mental este cunoscut ca si "Tanker", de ce ?
Pentru
ca datorita corpului rezistent el este prevazut cu o aparare care-i
permite sa inlature in jurul sau grupe uriase de monstrii.
Acest
razboinic mai este cunoscut ca si caracterul cu cele mai lente
skill-uri si cele mai greu de utilizat, astfel incat , va trebui sa
practice foarte mult inainte sa le stapaneasca bine.
Razboinicul Mental este cu siguranta un caracter independent.
Acest ghid este doar un aviz cu modul în care ar trebui să faceţi dumneavoastră Razboinicul Mental.

Avantajele Caracterului:

-Nu veti avea nevoie de potiuni cu PV la fel de mult ca si alte caractere;
-Veti avea destula aparare cea ce vă va transforma intr-un tank;
-Veti creste in nivel destul de usor;
-Veti avea nevoie de armuri cel putin +5; (* adica nu neaparat totul +9 va veti descurca si cu una +5)

Dezavantajele Caracterului
-Veti avea nevoie de arme foarte bune cel putin +7 , si in special arme care se folosesc cu 2 maini;
-Veti folosii ceva potiuni de Mana si vă va lua ceva timp la spart metine , ucis monstrii, etc.

Inceputul...
Incepeti sa cresteti pana la cel putin level 5.
La fiecare level veti primi 3 puncte de status pe care le veti distribuii astfel : 2 STR (Atacul) si 1 VIT (Vitalitatea).
Primiti
1 punct pentru competente la fiecare level. Cand incepeti la level 1 nu
primiti niciun punct pentru levelul pe care il aveti deja, asa ca de
Razboinic Mental vorbim numai de la level 5 cand veti avea deja 4
puncte.
Când ajungeţi la nivelul 5, duceti-va la invatatorul de
putere mentala si puneti un punct pe Corp Rezistent , Atacul Spiritului
, Zdruncinare , Zdrobire / Atacul Sabiei.
La level 6 veti pune punctul acumulat pe skill-ul ramas.
Sa
nu uitati niciodata sa duceti la capat toate misiunile deoarece aceste
sunt o oportunitate sa castigati Experienta , Yang , Iteme si
Echipament care va vor fi foarte utile in joc.

]b]Statusul...[/b]
Ei
bine, în opinia mea, ar trebui să faceti 2 Str. 1 Vit, până cand Str.
est plin (* adica 90 de puncte adaugate) . După ce Str. este complet
continuati cu adăugarea de puncte pe Vit şi apoi pe DEX (Dexteritate).
Unii
oameni cred că este ciudat adăugarea de puncte pe Vit după ce au str.
full , dar cred că Aparare si PV nu sunt niciodată de ajuns.

Competente... (* aici nu ma voi lua dupa ghid ci voi face asa cum cred eu ca este mai bine)

PvP > Corp Rezistent > Atacul Spiritului > Zdrobire > Zdruncinare > Atacul Sabiei
PvM > Corp Rezistent > Zdruncinare > Zdrobire > Atacul Spiritului > Atacul Sabiei

Pareri despre skill-uri...

Corp Rezistent

Avantaje:
-Creste aparare INSTANT ;
-Cu Corpul Rezistent activat la G1, sau mai mare, Ninja Lama va da doar 2 lovituri maxim cu Pumnalul Rulant.

Dezavantaje:
-Scade viteza de miscare;
-Este un skill care poate fi inlaturat folosind skill-ul Risipirea Magiei al Sura Arme.

Atacul Spiritului

Avantaje:
-Este cel mai bun skill al Razboinicului Mental si unul dintre cel mai bun printre celelalte competente;
-Are unul dintre cele mai scazute timpuri de incarcare dintre toate skill-urile Razboinicului Mental.

Dezavantaje:
-Probabil ca il veti rata de multe ori mai ales in dueluri.

Zdrobirea

Avantaje:
-Este un skill foarte puternic;
--Are unul dintre cele mai scazute timpuri de incarcare dintre toate skill-urile Razboinicului Mental.

Dezavantaje:
-Probabil ca il veti rata de multe ori mai ales in dueluri.

Zdruncinarea

Avantaje:
-Loveste mai multe tinte;
-Are sansa la necunostiinta de 30% la P;
-In dueluri sau warr-uri nu o veti rata asa de usor ca Atacul Spiritului sau Zdrobire.

Dezavantaje:
-Timp de racire mare;
-Daune minime.

Atacul Sabiei

Avantaje:
-Loveste o singura tinta;
-In dueluri sau warr-uri nu o veti rata asa de usor ca Atacul Spiritului sau Zdrobire;
-Este un skill cu sansa la necunostiinta

Dezavantaje:
-Timp de reincarcare mare;
-Daune minime.

Leveling...
LvL 1-21 -» Moobi din prima harta.
LvL 21-30 -» Salbatici
LvL 30-35 -» Orci / LvL 30-45 -» Party-uri la ori Negrii
LvL 35-45 -» Desert
LvL 45-55/60 -» v1 (Spider Dungeon 1)
LvL 55/60-80 -» v2 (Spider Dungeon 2)
LvL 80-86 -» Etajul 8 al Turnului Demonilor
LvL 86-99 -» Watery Cavern si Padurea Rosie.

Bani...
Ei
bine sa faci bani nu este întotdeauna o sarcină uşoară, aşa că vă voi
spune ce să faceti pentru a câştiga bani ... probabil nu se vor
mentiona toate modurile posibile, dar voi menţiona modurile care-mi
plac.

LvL 1-30
Metine de level 15,25,30;

LvL 30-65
Metine de level 35, 45, 50, 55;
Minerit in acelasi timp;
Pescuti;
Negoturi;

LvL 65-70
Metine de level 65;
Minerit;
Pescuit;
V2;
Negoturi.

LvL 70-80
Metine de level 70,75,80,85,90
Minerit;
V2;
Negoturi.

Echipamentul...
Armura:
Ei bine, dacă puteţi face rost de o armura cu cat mai multa aparare
posibila. Când aveţi posibilitatea să folositi Platosa de Otel Negru
folositi-o, deoarece Corpul Rezistent ia viteza de miscare aşa că ar
trebui să o folositi pe asta pentru a reduce cantitatea de viteză luata
şi de a avea mai multa aparare.
Arma: Pentru dueluri va sfatuiesc sa folositi o Lance Partisan iar pentru Metine o Lama Magnetica de preferat +6/+7
Cercei: Cercei de abanos neaparat +7/+8/+9
Papuci: De preferat Papuci Pheonix cu bonus PV sau sansa la critical
Colier: Colier Lacrima Cerului cu + cat mai mare
Scut: Scutul de 61 +9 ar fi grozav si pentru PvP si PvM
Bratari: Argint sau Aur Alb +9
Coif: Coif de Fier sau Masca Stafiei +7/+8/+9

Bonusuri utile:
PvM:
Regenerare PV/PM, Critical , Lov. patrunzatoare , Otravire , STR ,
Viteza de atac , Sansa de a bloca atacul corporal , Bonus la EXP ,
Viteza de Miscare , Pagube x% absorbite de PM/PV, Bonus anti mobi ,
diferite caractere.
PvP: Critical, PV , Viteza de incarcare a
skill-urilor, Bonus anti diferite caractere , Semi-oameni , Imun la
Necunostinta , Incetinire, Rezistenta impotriva armelor (Cu o singura
mana, cu 2 maini si Rezistenta Magie), Sansa de a bloca atacul corporal.

Pietre:
PvM: Protectiei,Vitalitatii, Monstiilor, Lovitura Fatala , Reintoarcerii, Eschivei etc.
PvP: Anti (Warrior, Sura , Ninja , Saman) , Lovitura Fatala, Reintoarcerii , Grabei etc.

Sper ca va va ajuta!!
Bafta!

_________________ Cuz I'm the best!

Salut
Cocolino
! Ai postat pana acum
22 mesaje.
Esti inscris din data de Mier Aug 11, 2010 7:52 pm.
Ultima vizita a fost in Joi Aug 12, 2010 2:14 pm.
Sa ii uram bun venit lui drago5h , ultimul membru!

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]


[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]


Cocolino
Webmaster
Webmaster

Posts : 55
Puncte : -2147481340
Reputatie : 5
Join date : 12/08/2010
Age : 27
Locatie : Bucuresti

Vezi profilul utilizatorului http://4metin.wikiforum.ro/forum.htm

Sus In jos

Re: [GHID]Caractere !

Mesaj Scris de Cocolino la data de Joi Aug 12, 2010 6:01 pm

Ninja-Lama:

Status pentru Ninja-Lama:1 DEX si 2 STR

Caracterul
Ninja (lama) este fara indoiala un caracter bun in PVM in grad de a
face fata duelurilor si de a ucide adversarii cu putine lovituri ,
aparte faptul ca este unul dintre caracterele cel mai greu de folosit
la maximul abilitatilor sale.

Ca dovada spre deosebire de alte
clase ( ex : sura : rau sau bine este de ajuns sa faci click pe o tasta
si Competenta(skillul-magia) isi atinge obiectivul si face mereu
aceeasi dauna.), competentele ninja Corp la Corp(lama) au cerinte
specifice si cer o atentie particulara asupra tacticilor ,care sunt
destul de greu de folosit (fara a mai pune la socoteala ca lupta Corp
la Corp este mai dificila ca cea de la distanta).

Un sfat : Nu
va descurajati daca Ninja (lama) al vostru vi se va parea slab la
inceput! E de ajuns sa faceti mai multa experienta de joc si sa
continuati sa cresteti si sa va imbunatatiti Caracterul pt a iesi
invingatori in dueluri (PvP), razboaie si multe alte situatii.


Cum se construieste un Ninja (lama) :
STATUS

Vit
: face personajul mai rezistent (acesta este un Status fundamental )
Mareste : HP (40 pentru fiecare punct) , Apararea (1 pentru fiecare
punct), regenerarea HP si rezistente ( cu cat mai multa Vit cu atat
dureaza mai putin efectele negative).

Int : mareste forta si
rezistenta mentala a Personajului , deci MP , Apararea Magica ,
Regenerarea MP , Atacul Magic ( doar la Shamani(e) si Sura(e) ) . Nu
reduce timpul de reincarcare a Competentelor
Str : mareste potenta
in corp la corp a personajului , deci daune medii ( adica acelea date
cu sabii, pumnale..etc ) , dauna maxima a Competentelor si intr-o
foarte mica masura si HP.

Dex : face ca personajul sa fie mai
putin vulnerabil si stabilizeaza daunele. Se gaseste printre bonusurile
obiectelor (ex: la scuturi) sau , caracteristica a unora dintre acestea
(cercei) cum ar fi Flexibilitate.
Mareste :
-Daunele minime ,
adica prima valoare dintre cele doua de atac ( Str face contrariul
mareste daunele maxime). Concluzia este ca imbunatateste daunele.
-Daunele
Competentelor NON magice , deci toate acelea ale unui Ninja ( de
retinut , pentru a evita confuzia ca INT nu mareste daunele
Competentelor unui Ninja).
- Valoarea Eshivei , valoare marita
exclusiv de DEX care reduce in procentaj orice tip de dauna impotriva
voastra (magic si non-magic). Cu DEX la maxim (90), Eschiva este circa
30%. Deci este o foarte buna aparare in plus.
Nu mareste nimic altceva, nu mareste viteza de miscare , nici viteza de atac , si nu evita atacurile.
Analizand fiecare Status , concluzia este ca Vit si Dex sunt Statusurile fundamentale ale unui NINJA.
Constructia
cea mai buna pe care un jucator ce foloseste un Ninja o poate adopta
este aceea zisa si : "Full DEX". Deci este nevoie :

-De a mari
numai si numai Vit si Dex pana la maximul lor adica 90. Este
recomandabil sa fie marite tinand cont de proportia VIT : DEX = 1 : 2,
dar este subiectiv , se poate alege marirea urmarind si alte proportii
echilibrate - (ex : VIT : DEX = 2 : 3 ; etc.)
-Sa lasati INT si STR la nivelul de baza
-Odata
ce ati ajuns la maxim cu VIT si DEX , mariti STR , pentru ca INT nu
influenteaza cu nimic potenta unui NINJA , ajuta doar sa economisiti
Licorile Albastre
Un Full-Dex este avantajat in PvP; din fericire , avantajele date de DEX se fac simtite si in PvM


Unii jucatori afirma ca este mai bine sa puneti ceva puncte si pe INT si pe STR .De ce este inutil??
Ceea ce trebuie inteles este ca efectul unui Status se simte doar la nivele (ale Statusului) inalte!!
A pune 10 p.cte pe INT sau 20 pe Str este tot una cu a le arunca
In
schimbul unui plus de MP (care oricum nu va schimba mult) sau a catorva
daune in plus ( oricum cu pumnalele este o cauza pierduta , pe cand
calul da Str singur) sunt mult mai bune HP si apararea sau eschiva!

COMPETENTE :
Imbunatatirea Competentelor este cea mai subiectiva parte din constructia unui Personaj. Competentele unui Ninja (lama) sunt:

AMBUSCADA
: consista intr-o injunghiere a adversarului. Este poate cea mai
puternica dintre Competentele unui Ninja, sau cel putin cea mai utila.
Primeste un bonus destul de important la dauna daca adversarul este
injunghiat pe la spate , chiar si cand este folosita sub efectul
Camuflajului.
Pro:
-posibilitatea de a face daune foarte elevate
-timp scurt de reincarcare (15 sec)
-loveste pe suprafata extinsa (util si in PvM si in PvP)
Contra:
-daune instabile.
-posibilitate de a rata executia.
-dificila de folosit bine (nu mereu se poate reusi injunghierea din spate)
Recomandata ca prima Competenta la M (Maestru).

PUMNAL
RULANT
: consista intr.o serie de roti. Aceasta Competenta este cea mai
dificila de folosit , dar poate fi fatala adversarului. Aveti
posibilitatea de a lovi nu doar odata , ci chiar de 2 pana la 4 - 5 ori.
Pentru
a lovi de cel putin 2 ori , este necesara sincronizarea perfecta in a
face PUMNAL RULANT imediat dupa terminarea combo-ului cu pumnalele si
aruncarea in spate a adversarului. Pentru a face 3-5 lovituri...este
nevoie de experienta de joc.

Pro:
-posibilitatea de a devasta adversarul
-posibilitatea de otravire (putina - ajunge la 4% la G1! - dar foarte eficienta)
-poate
fi folosita impotriva unor grupuri mari de monstrii sau adversari ,
facand daune multora dintre acestia si otravind aproape de fiecare data
pe cineva ( utila si in PvP si in PvM)
-utila pentru a "fugi" de grupuri de adversari sau monstri
Contra:
-timp de reincarcare elevat (25 de sec)
-rezulta
inefectiva impotriva personajelor pe cal sau cu viteza de atac mare (
pentru ca este greu sa termini combo-ul cu pumnalele in favoarea ta)
Recomandata ca 1 , 2 , sau a 3 a Competenta la M in functie de constructia dorita

NOR
DE OTRAVA
: Ninja scuipa otrava impotriva adversarului. Competenta
contestata dar fara indoiala utila, pentru ca otravirea este unul din
punctele de forta al unui Ninja. Norul face dauna magica , netta, care
ignora apararea adversarului.

Pro:
-capacitatea de a otravi
-capacitatea de a ataca cu un minim de distanta
-loveste pe suprafata extinsa (util in PvM si incaierari)
-nu rateaza
Contra:
-timp de reincarcare foarte mare (25 de sec)
-dauna redusa fata de alte Competente
-timp de lansare lung
Recomandata ca a 2 a sau a 3 a Competenta la M

ATAC
FULGER
: Ninja sprinteaza inspre adversar. Este abilitatea Ninja cea
mai originala, chiar daca este mult mai inutila ca altele.Are o buna
valoare tactica si face o dauna sigura (nu este influentata sau scazuta
de nimic) destul de mare (ca sa se inteleaga mai bine, face o dauna mai
mare decat o Viclenie facuta rau , daca cele 2 Competente in cauza, au
acelasi nivel).

Pro:
-da jos adversarul
-se poate ataca de la distanta
-daune destul de bune
-timp de reincarcare mediu (20 de sec)
-util pentru a iesi dintre pereti sau pentru a fugi de monstri/adversari
-se dovedeste util in PvM, lovind pe arie extinsa si facand destul de multe daune
Contra:
-de multe ori nu se reusete executia
Recomandat ca a 3 a sau a 4 a Competenta la M

CAMUFLAJ
: se devine invizibil - efect care dispare daca se ataca - pentru o
anumita durata de timp.Forta acestei abilitati consista in bonusul de
camuflaj care il ofera. Daca este combinata cu Viclenie , permite unui
Ninja sa fie devastant in razboi, dand lovituri mortale adversarilor cu
putina viata ramasa castigand astfel puncte pentru propria Breasla ;dar
a mari Camuflaj inseamna sacrificarea unei Competente de atac : in
medie , aceasta Competenta trebuie ajutata cu cel putin alte 2
Competente (ex: Ambuscada , Pumnal Rulant, Camuflaj , ca secventa a
celor 3 Competente de dus la Maestru).
Pro:
-daunele Ambuscadei sunt foarte elevate
-util pentru a reincarca HP si Competentele
-util pentru a evita atacurile monstrilor ostili ( ex: tigru alb)
Contra:
-inutil in PvM
-se reincarca in 60 de sec , o eternitate , dar durata camuflajului creste odata cu cresterea nivelului Competentei
-din pacate puteti fi loviti chiar si cand sunteti camuflati
Recomandat ca a 4 a sau a 5 a Competenta la M
Recomandat
este ca la inceput sa puneti cate 1 punct la fiecare Competenta si apoi
sa va concentrati pe una singura de ridicat la Maestru ( de preferinta
la 17 puncte, cu un pic de ajutor de la Batranica). Acelas lucru cu a 2
a Competenta si apoi cu a 3 a si tot asa-

Echipaj:
Al 3 lea
element pentru un personaj este echipajul, care de obicei determina
puterea. aici o sa scriu putin ca depasesc max de caractere posibil
:thumbdown:

Arme:
Pumnal.
Preferintele pentru arme variaza de la jucator la jucator si sunt relative in functie de UP, bonus si vit de atac a pumnalelor.
Mai intai o lista cu pumnalele care nu se merita sa le aveti.
Pumnal de lvl 20
-.- lvl 36
-.-lvl 40
-.-lvl 55
-.-lvl 60
Nu sunt recomandabile datorita vitezei de atac redusa fata de alte pumnale asemanatoare ca dauna, dar mai rapide.
Un
pumnal foarte bun este Foaie Neagra de lvl 30 care este magic. Lent dar
are o potenta marita in functie de up si mai ales datorita bonusului
standard de Competenta, care imbunatateste personajul Ninja in mod
semnificativ
Bonus cautat: Posibilitate de otravire , lovituri patrunzatoare, Flexibilitate
Amintiti-va ca pumnalele cresc daunele Competentelor dar sabiile NU.

_________________ Cuz I'm the best!

Salut
Cocolino
! Ai postat pana acum
22 mesaje.
Esti inscris din data de Mier Aug 11, 2010 7:52 pm.
Ultima vizita a fost in Joi Aug 12, 2010 2:14 pm.
Sa ii uram bun venit lui drago5h , ultimul membru!

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]


[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]


Cocolino
Webmaster
Webmaster

Posts : 55
Puncte : -2147481340
Reputatie : 5
Join date : 12/08/2010
Age : 27
Locatie : Bucuresti

Vezi profilul utilizatorului http://4metin.wikiforum.ro/forum.htm

Sus In jos

Re: [GHID]Caractere !

Mesaj Scris de Cocolino la data de Joi Aug 12, 2010 6:05 pm

Ninja-Arc

Status pentru Ninja-Arc:1 VIT si 2 DEX

STATUS
: Metoda ,,traditionala" de construire a arcasului este 2DEX-1VIT (
cine nu ma crede , sau are ceva impotriva sa consulte GHIDUL DE
CONSTRUIRE ( RO ) sau diferitele threaduri despre ninja'ul pe arc de pe
alte forumuri ) .
`Ce inseamna DEX? Well , la ninja Dex'ul joaca un rol ft important , scazand dmg'ul primit si marind dmg'ul dat de competente.
`Ce inseamna VIT? Toate clasele au nevoie de VIT , punctele puse pe aceasta marind PV'ul si DEF .
Dupa
ce aceste 2 statusuri vor fi maximizate (90) continuam cu punctele pe
STR iar apoi pe INT . Nu ar strica cateva puncte pe INT ( 8-9) pentru a
reduce consumul de potiuni albastre.
SKILLURI : Primul master la
ninja'ul pe arc ar trebui sa fie SAGEATA OTRAVITA , nu da mult dmg dar
are o sansa de otravire ft ridicata ( 46% la M5) iar cu acest skill
puteti otravi mai multi mobi/oponenti .
Dupa ce ati facut M1 la SAGEATA
OTRAVITA , punteti toate punctele pe SAGEATA DE FOC ( skillul cu cel
mai mare dmg din toate competentele ) iar asemanator sagetii otravite ,
puteti rani mai multi mobi/oponenti .
Al 3'lea MASTER ar trebui sa
fie FOCUL REPETAT , poate ataca o singura tinta dar are un dmg destul
de frumos iar timpul de incarcare relativ mic ( 15 secunde)
Al 4'lea MASTER este decizia dvs:
PLOAIA DE SAGETI : Dmg mic dar foarte bun la luring ( to lure=a atrage ) si in warr'uri deoarece poate lovi mai multi oponenti .
MERS
DE FULG
: Acest skill , la ninja arcasi nu ofera nici un bonus in plus
( cum face camuflajul la ninja ( bonus ambuscada ) sau la samani (
viteza farmecului) ci doar ofera o viteza destul de mare de deplasare ,
foarte folositoare atat in luring cat si in war sau dueluri.
[ Ca o paranteza , cu MERSUL DE FULG ridicat la un M decent si un scut imun la necunostiinta nimeni nu te poate atinge. ]

ARMURI
/ ACCESORII : Din pacate , skillurile noastre au cea mai lenta
incarcare ( 25 25 15 18 31) de aceea avem nevoie de iteme cu VITEZA
FARMECULUI de exemplu PAPUCII EXTAZ , COLIERUL DE CUPRU etc.
Arma?Arma
cea mai buna ( de la lv 30+ pana la 45+) este ARCUL CORN .Arcul corn ,
la ninja este asemanator FMS'ULUI , RIBU'LUI , EVANTAIULUI VANT DE
TOAMNA SI A CLOPOTULUI ANTIC , acesta oferind PAGUBA MEDIE si PAGUBA
COMPETENTEI.Cand cautati un ARC CORN , uitati'va la PAGUBA COMPETENTEI
, care mareste dmg'ul dat de skilluri , PAGUBA MEDIE fiind un lucru
minor ( efectele se vor vedea de la -20%)
.Arcul are cel mai mare dmg din tot jocul ( un arc de 30 are un dmg mai mare decat o arma de 45) .
NOTA
FINALA : Nu subestimati puterea arcasului , un arcas construit corect
poate bate playeri cu 4-5 lvl mai mare ca ei , singurul inamic adevarat
fiind SURA'UL PE MAGIE dar cu o strategie adecvata si multa rabdare si
acestia pot fi invinsi.
Sa nu va fie frica sa va miscati , in
dueluri ninja'ul arc nu trebuie sa stea niciodata intr'un singur loc ,
acesta fiind un mesaj de genul ,,Hai , loveste'ma !" .Primesc multe
mesaje dupa dueluri de genul ,,Hai ma in P**a mea de ce fugi?",,Lasule
, fugi , de ce fugi?"
Lumea trebuie sa inteleaga , ninja'ul arc ,
samanul vindecator si sura'ul black magic au skilluri de departare , nu
trebuie sa stea pe loc.
Samanul vindecator si ninja'ul au skilluri
de viteza , acestea spunand practic .. ,, FUGI !" daca avem skilluri de
viteza de ce sa nu fugim ?Sunt doar pentru deplasare sau ce?

Acest [GHID] este facut din cunostiintele mele despre NINJA-ARC , daca consideratii ca am gresit un PM si revin cu EDIT !





_________________ Cuz I'm the best!

Salut
Cocolino
! Ai postat pana acum
22 mesaje.
Esti inscris din data de Mier Aug 11, 2010 7:52 pm.
Ultima vizita a fost in Joi Aug 12, 2010 2:14 pm.
Sa ii uram bun venit lui drago5h , ultimul membru!

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]


[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]


Cocolino
Webmaster
Webmaster

Posts : 55
Puncte : -2147481340
Reputatie : 5
Join date : 12/08/2010
Age : 27
Locatie : Bucuresti

Vezi profilul utilizatorului http://4metin.wikiforum.ro/forum.htm

Sus In jos

Re: [GHID]Caractere !

Mesaj Scris de Cocolino la data de Joi Aug 12, 2010 6:09 pm

Ghid Sura Arme

Sura Arme - Ghid pentru incepatori

Status: 2 INT si 1 VIT ( pentru pvp = Player vs Player )


Sura
este una din cele mai grele clase de jucat, dar rezultatele se vor
vedea la nivele mai mari. Sura se imparte in doua subclase:

- sura arme - sura arme este destul de bun la orice nivel in pvm, in pvp numai la nivel mare si cu competente nivele mari (G1+)

-
sura magie - sura magie e una din cele mai bune clase in pvp, si la
nivel mic, si la nivel mare, dar este greu de crescut deoarece
competentele lui nu sunt facute pentru pvm.

La nivelul 5 aveti
ocazia sa faceti alegerea intre arme si magie vorbind cu unul din
invatatorii de lupta (cel din stanga de arme, cel din dreapta de magie)

Un Sura arme numai de pvm ar trebui sa fie cam asa:

- prima competenta: maestru Lama fermecata (adauga mult la atac si adauga ceva si la skilluri),
- a doua: Armura fermecata (creste apararea)
- a treia: Vartejul zmeului (un punct pe Pocnit din degete, Teama si Anuleaza vraja va vor ajuta in numeroase situatii).

Competenta
Teama
este speciala deoarece are abilitatea de a face monstrii agresivi
(care ataca singuri) sa nu va atace atunci cand o aveti pornita, dar
numai daca sunteti la acelasi nivel sau mai mare decat monstrii, si nu
functioneaza la moburile din turnul demonilor.
Incercati sa faceti
primul maestru la 17 puncte, e cam greu si costa cam mult pentru un
jucator nou, dar punctele sunt prea pretioase pentru a fi irosite. Daca
mergeti pana la nivelul 30 la Femeie Batrana si selectati „Deprecierea
derpinderilor” aceasta va va reseta competentele si veti avea din nou
ocazia sa alegeti intre arme si magie, dar si ocazia de a face o
competenta maestru la 17 puncte.

Sura arme are nevoie si de VIT,
INT, STR si DEX, pentru inceput puneti 20 pe INT si 20 pe VIT, faceti
full INT, dupaia inca 20 pe VIT ca sa aveti 40, apoi puneti 69 pe DEX,
va va creste atacul si atacul competentelor si veti avea 26 la Val.
Eschiva, care va scadea pagubele ce le primiti de la monstrii si alti
jucatori. Dupa ce aveti 69 pe DEX e vremea sa puneti pe STR, acesta va
creste semnificativ atacul.

Pvm – player vs monster
Pvp – player vs player

Chiar daca am scris putin , este unul dintre cele mai complexe [GHIDURI] despre sura ! I-ar in ceea ce priveste magiile nu stiu sa le descriu pe toate !

_________________ Cuz I'm the best!

Salut
Cocolino
! Ai postat pana acum
22 mesaje.
Esti inscris din data de Mier Aug 11, 2010 7:52 pm.
Ultima vizita a fost in Joi Aug 12, 2010 2:14 pm.
Sa ii uram bun venit lui drago5h , ultimul membru!

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]


[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]


Cocolino
Webmaster
Webmaster

Posts : 55
Puncte : -2147481340
Reputatie : 5
Join date : 12/08/2010
Age : 27
Locatie : Bucuresti

Vezi profilul utilizatorului http://4metin.wikiforum.ro/forum.htm

Sus In jos

Re: [GHID]Caractere !

Mesaj Scris de Cocolino la data de Joi Aug 12, 2010 6:11 pm

Sura-Magie Neagra

Status: 2 INT si 1 VIT ( pvp = Player vs Player )

M-am gandit sa fac un ghid si pentru Sura Bm,multe intrebari despre el,putine raspunsuri.So,here we go.

Primul
lucru de pus la punct este statusul,fara un build adecvat nu veti reusi
nimic in dueluri.Statusul de baza este raportul INT:VIT 2:1 ,daca aveti
iteme cu Pv [Peste 500] puteti merge cu un raport care tinde spre
finalizarea INT-ului cat mai devreme [90 Puncte],de ex INT:VIT 5:1.

Dece INT si VIT ?

INT-ul
este vital unui sura (mai ales celui pe magie neagra,vrajile cer foarte
mult pm),INT-ul ne da PM [Bara albastra] si automat si regenerare PM,pe
langa asta INT imbunatateste apararea magica [veti lua mai putin damage
de la adversari care folosesc atacuri magige,ex sau chiar un alt sura]
si Atacul magic [toate skillurile noastre isi iau forta din INT =>
damage mare] 1INT=20pm +Ataca&aparare magica
VIT-ul reprezinta
forta vitala,fara aceasta,nu vom avea pv mult si aparare.Fiecare
caracter necesita VIT. 1VIT=40 pv&1 aparare

Acum ca aveam un
status "ca la carte" trebuie sa ne ocupam de skilluri
[competentele,vrajile,puterile,cum preferati sa le numiti]
Sa le analizam intai:

Spiritul Flacarii
: Damage la M1 cu o arma intermediara ~500,dar continuu,precum consumul de pm.Recomand Masterul #1.

Lovitura
Intunecata: Damage mediu dar timp de incarcare foarte scurt [7
secunde],datorita timpului de incarcare extrem de scur recomand Master
#2.

Protectia Intunecata:Reducere daunele cu x%,la G1 reduce
aprope jumate din daune + ne da niste aparare,utila si in pvm,dar in
pvp contra caracterelor care dau damage fizic mare [ex. Razboinic
Corporal] este o adevarata salvare.Recomand Masterul #3

Sfera
Intunecata
: Damage mare precum si timpul sau de incarcare [24
secunde],dat fiind faptul ca avem de ales intre Sfera inunecata si
Lovitura Spiritului [Vedeti mai jos descrierea] recomand Sfera
Intunecata Masterul #4.Aici vorbim de levele mari,si nu o sa avem
timp/Pv ca sa dam de mai multe ori Lovitura Spiritului,mai bine dam un
damage mare ca sa incercam sa doboram adversarul repede ca sa nu ne
doboare el primu decat sa asteptam incarcarea skillurilor.Masterul #4

Lovitura
Spiritului
: Damage mic iar timp de incarcare mediu [12 Sec.],cum am
spus mai sus,deja vorbim de level mare si vom avea Lovitura Intunecata
cel putin G1.Masterul #5.

Lovitura Focului:Timp de incarcare
mediu [12 sec.] dar fiind faptul ca nu e nici cel mai puternic skill
nici cel mai rapid si care nu este only pvp recomand #6 [Daca ajungeti
pana aici,acesta este un ghid full pvp deci cam greu...]

Bonusuri:Bonusul
suprem este pv,pv=rezistam mai mult,mai dam 2-3 ori cu spiritu si cu
Lovitura Intunecata.Viteza farmecului iar este un bonus vital,faceti
imposibilul ca sa aveti 20% pe armura si un colier bun.Critic si
Patrundere sunt intodeauna bine venite,numa sa le aveti.Cam astea sunt
cele importante.Bonusul semi-om iarasi este util in pvp.

Pietre pe arma,2 Sloturi: Pietrele impotriva caracter [de preferat anti-razboinic +4] si Reintoarcerii +4.
3
Sloturi:Reintoarcerii +4,Anti-razboinic +4 si aici avem de
ales:Anti-Sura +4 sau Critic +4 [cine se simte norocos,sau are in total
20% critic va pune critic,iar cine nu are,sau doar nu vrea sa se lase
pe mana sortii va pune anti-sura.]



Bonusurile mai importante:
Pe
arma:Impotriva semi-oamenilor,Viteza farmecului.Daca le aveti pe astea
doua maximizate nu veti avea probleme,celelalte bonusuri sunt minore si
nu are rost sa bagam atatia bani doar in arma.Desigur daca buzunarul va
permite asta,jos palaria,intodeauna ce este in + este binevenit.

Pe
armura: Sansa x% de a reflecta atacul corporal,Pv [Peste 500,caci
100/200/300 nu isi fac simtita prezenta] si iarasi viteza farmecului.

Pe
accesorii: Pv-ul joaca un rol esential in duel,cu cat aveti mai mult pv
cu atat rezistati mai mult [sa zicem inca 10 secunde] asta inseamna
foarte mult,spiritul loveste inca de vreo 2-3 ori.Critic iarasi este un
bonus important,daca reusiti sa scoateti 15% va asigur ca,desi pare o
sansa mic,veti prinde foarte des critic.Astea 2 ajung,celelalte
bonusuri sunt secundare,unele dintre ele chiar foarte utile dar nu
esentiale.

Pietrele:

Pe arma[2 sloturi],daca ati urmat
bonusurile putem sa nu mai punem Reintoarcerii +4,caci o sa avem deja
peste 150 Viteza farmecului [Cu un colier bun,desigur].Ne ramane doar
Anti-Caracter [De preferat,Sura si Razboinic +4]

Pe arma [3
sloturi],aici Reintoarcerii +4 este de prisos,deja vorbim de level mai
mare si avem nevoie sa scoatem 200+ viteza farmecului,pentru ca nimeni
nu asteapta ca tie sa ti se reincarce skillurile.Si tot
asa,Anti-Razboinic +4 si Anti-Sura +4.Daca cunoasteti shamani healeri
care au 4 G-uri,mai bine puneti Anti-Shaman +4,in loc de Anti-Razboinic.

Pe
armura [2 sloturi]:Grabei +3/4 nu trebuie sa lipseasca niciodata,caci
intrun duel nu veti sta pe loc asteptand sa vi se reincarce vrajile,ci
va veti juca cu adversarul,veti alerga intr-un mod random,sa nu lasati
ca adversarul sa va ghiceasca,intodeauna trebuie sa imporvizati,asta e
cheia succesului.Si o eschivei +3/4 va va permite,in caz ca sunteti
prinsi,sa scutiti 2-3 lovituri,ceea ce la un corporal ar insemna sa
scutiti 600 Damage in total.

Pe armura [3 sloturi]:Cele 2 pietre
mentionare mai sus + o protectiei +3/4,asa cand veti fi prinsi,nu numa
ca veti scuti ceva damage,si il veti reduce.


Obiectele,pana
in lv 60+:La inceput este buna o platosa ghininon +8/9 cu prot +2/3,o
puteti tine linistit pana la lv 42,unde vine mistica +7/8/9 pietrata
calumea [Grabei si eschivei].Mistica o puteti tine pana la lv 61,de
acolo apar armurile care chiar merita.Arma,pana la lv 30 este buna
oricare,doar la +6/7.De acolo,faceti rost de un fms +0 cu competenta
<10%,medie poate sa fie si -30,nu conteaza,oricum veti da damage
mic.Il bagati la fierar normal pana la +4 [sau si mai bine,la un fierar
de breasla pana la +6] si de acum numa cu Pergamente
Binecuvantate.Fms-ul il puteti tine pana la lv 65-70,cand faceti rost
de o lama dinte de stafie +7/8/9.

Cam asta a fost,Daca urmati
acest ghid pas cu pas veti fi imbatabili de catre cei cu level
apropiat,iar veti butea bate si cu 10 levele mai mari,mai ales dupa ce
aveti 2 mastere.

PS:Nu sunteti obligati sa adaugati bonusuri,sau
sa cumparati orice am spus din item-shop,e doar un sfat,daca il urmati
buzunarul vostr va avea de suferit dar veti avea "satisfactii".

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine] [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]


_________________ Cuz I'm the best!

Salut
Cocolino
! Ai postat pana acum
22 mesaje.
Esti inscris din data de Mier Aug 11, 2010 7:52 pm.
Ultima vizita a fost in Joi Aug 12, 2010 2:14 pm.
Sa ii uram bun venit lui drago5h , ultimul membru!

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]


[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]


Cocolino
Webmaster
Webmaster

Posts : 55
Puncte : -2147481340
Reputatie : 5
Join date : 12/08/2010
Age : 27
Locatie : Bucuresti

Vezi profilul utilizatorului http://4metin.wikiforum.ro/forum.htm

Sus In jos

Re: [GHID]Caractere !

Mesaj Scris de Cocolino la data de Joi Aug 12, 2010 6:13 pm

Shaman Vindecator :

Status Saman-Vindecare:1 VIT si 2 INT ( PVP = Player vs Player )

Precizari introductive:

1. Acest ghid este unul strict pentru PvP.
2.
Samanul vindecator este cea mai versatila clasa si este pur si simplu
imposibil de spus care este "reteta" ideala, fiecare fiind liber sa-si
dezvolte un stil propriu. Aceasta este o abordare personala a samanului
vindecator in pvp.


Statusul

Statusul general
recomandat este 1 vit 2 int. Eu recomand 1 vit 5 int pana aveti int la
maxim, iar apoi full vit si full dex. Str este ultimul. Explicatia este
simpla. ca shaman in pvp NU aveti nevoie de aparare. Stiu, suna ciudat
dar chiar asa este, iar viata poate fi suplimentata
bine mersi prin obiecte cu mult pv dar mai ales prin skill-ul leac. Deci puteti lejer sa mergeti pe acest raport un pic extrem.


Competentele


Adevarata putere a shamanului sta in competente. Fara ele e mai slab ca un caine flamand, iar cu ele un adevarat reaper.
1.
Leac. Unealta cea mai de pret si motivul principal pentru care veti
castiga majoritatea duelurilor. Obligatoriu acesta va fi primul master.
2.
Chemare Fulger. Principalul skill ofensiv. Are un timp de incarcare
maricel (comparativ cu celelalte), dar damage-ul imens si mai ales
sansa de necunostinta merita cu varf si indesat. Faptul ca are area
damage este un bonus inutil in pvp. Masterul 2
3. Accelerare. Unul
dintre cele mai subestimate skill-uri din joc. Viteza de miscare si
viteza farmecului sunt vitale in orice duel. Veti vedea cand ajung la
tactici motivele exacte. Masterul 3.
4. Aruncare fulger. Viteza
foarte buna (7 secunde) si damage consistent. Alternativa la al doilea
master in locul chemarii datorita acestei viteze. Pacat ca nu are sansa
de necunostinta.
5. Gheara fulger. Viteza decenta si daune bune dar
datorita faptului ca nu e nici cel mai rapid si nu are nici sansa de
necunostinta il recomand ca al 5-lea master
6. Atac fortat. O ineptie. Cel mai prost skill din tot jocul. Nu as pune puncte pe el nici macar dupa ce as avea 5 mastere.


Echipament

1.
arma trebuie sa fie obligatoriu clopot antic sau evantai vant toamna cu
paguba competentei cat mai mare. Paguba medie nu conteaza. Incercati sa
puneti pe arma o piatra a reintoarcerii cat mai mare si pietre anti
razboinic si anti sura
2. armura nu prea conteaza ce este cat timp
are piatra grabei cat mai mare. Incercati sa o gasiti cu bonus de pv si
bonus la viteza farmec
3. scut imun la necunostinta este ideal indiferent ce scut este.
4. restul mult pv si mult int. Bonusuri de viteza farmec sunt binevenite.


Note generale

Incercati sa aveti cat mai mult pv viteza de miscare si viteza farmec.

1.
PV. Mult pv inseamna ca rezistati mai mult in caz ca sunteti prins de
un stun si incasati cateva vraji. Cu cat aveti mai mult cu atat veti
putea sa rezistati mai mult in dueluri. Bonusuri de pv, bratari de
argint/aur alb, cercei de abanos, etc
2. Viteza de miscare. Cu o
grabei +4 papuci la +9 si G la accelerare ajungeti pe la 188 viteza de
miscare. Adica nu o sa va prinda nimeni. Si cine nu te prinde nu-ti va
da damage.
3. Viteza farmec. Unul din aspectele ignorate chiar de
multi shamani din pacate. La viteza 200 timpul de incarcare al vrajilor
se injumatateste. Adica dati de 2 ori mai repede in adversari cu
vrajile voastre. Un shaman cu viteza farmecului 200 si master pe
aruncare fulger va fi o adevarata mitraliera si va da acest skill la
fiecare 3,5 secunde.


Tactici de duel

Si iata ca am
ajus si la cel mai important aspect al acestui ghid. Chiar daca
statusul e perfect si competentele puse la fel tot nu veti face mare
branza in dueluri daca nu aveti o tactica buna. Trebuie sa ghiciti
adversarul sa-i cunoasteti vrajile si mai ales ordinea in care le da.
De ex un razboinic corp va da vartej si taietura tripla imediat dupa ce
v-a prins stun. Deci calculati cat timp a mai ramas intre stun-urile
lui si aveti grija sa va prinda cu viata full altfel riscati sa muriti
din stun+vartej+tripla.
Dupa cum am spus si la inceput apararea nu
conteaza dar viteza da. Am spus asta pentru ca intr-un duel trebuie sa
fugiti. Alergati aparent
haotic pentru a nu lasa adversarul sa va
anticipeze directia, dar in acelasi timp aveti mare grija la obstacole
si la adversar. Cel mai rau lucru care se poate intampla e sa ramai
intr-un colt in timp ce un sura magie te seaca cu spiritul flacarii. In
3 secunde esti pe jos iar
adversarul rade de tine.
Invatati raza
de actiune a diverselor vraji ale adversarilor (tropait, spirit
flacara, etc) si incercati pe cat posibil sa va tineti in afara
acesteia. Veti reusi acest lucru datorita vitezei superioare (nu uitati de skill-ul accelerare).
Dati
de la distanta cu tot ce aveti si continuati sa fugiti pana cand
adversarul e mort. Vindecati-va cand aveti nevoie dar atentie la ce
distanta este adversarul. Vindecarea nu se poate face din alergare si
cu un adversar aproape riscati sa muriti.
Singura situatie in care
este permis sa veniti sa dati de aproape cu clopotul/evantaiul este
daca adversarul este foarte slab. Altfel nu
aveti nici o sansa.

_________________ Cuz I'm the best!

Salut
Cocolino
! Ai postat pana acum
22 mesaje.
Esti inscris din data de Mier Aug 11, 2010 7:52 pm.
Ultima vizita a fost in Joi Aug 12, 2010 2:14 pm.
Sa ii uram bun venit lui drago5h , ultimul membru!

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]


[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]


Cocolino
Webmaster
Webmaster

Posts : 55
Puncte : -2147481340
Reputatie : 5
Join date : 12/08/2010
Age : 27
Locatie : Bucuresti

Vezi profilul utilizatorului http://4metin.wikiforum.ro/forum.htm

Sus In jos

Re: [GHID]Caractere !

Mesaj Scris de Cocolino la data de Joi Aug 12, 2010 6:16 pm

Saman-Zmeu

Statusul la Saman-Zmeu : 1 VIT si 2 INT (PVP=Player vs Player cat si PVM=Player vs Monster)

Saman-ul Zmeu(Dragon) beneficiaza de 6 skilluri dintre care 3 skiluri sunt pentru buff iar celelalte 3 de atac.

Talisman
Zburator
: Are cel mai mic timp de incarcare si anume 7 secunde,care
urmareste adversarul pana la un anumit interval.Descrierea skillului in
joc poate fi inselatoare : "Atac asupra mai multor tinte",dar in
realitate Talismanul zburator poate lovi maxim 2 tinte daca ele sunt
apropiate una de cealalta cand skilul loveste tinta.Talismanul Zburator
este un skill valoros pentru saman dragon datorita capacitatii sale de
a se bloca pe o tinta,chiar daca aceasta este in miscare.Asta este buna
pentru pvm cu scopul de a aduna mobi,si foarte buna in pvp pentru
sarcina de a pune jos un inamic ce incearca sa scape.

Aruncarea
Dragonului
.Este un skill rapid, cu multe avantaje.Are doar cu o secunda
mai mult timpul de incarcare decat Talismanul Zburator.Face un pic mai
multe daune,si are o sansa sa cauzeze foc de durata asupra
tintelor.Orice posibila tinta ce se afla in raza lui de actiune
primeste maximul daunelor skill-ului.Daunele focului de durata sunt
similare cu otravirea,cauzand daune fixe de-a lungul timpului.Cu aceste
proprietati,Aruncarea Dragonului este un skill valoros pentru orice
Shaman Dragon.Cu toate acestea nu urmareste tinta daca este in
miscare,si cere o tinta fixa.

Ragetul Dragonului.Orice tinta in
raza de actiune(in acest caz un cerc in jurul caracterului shaman)
primeste daune de la skill.De asemenea are sansa de a cauza foc de
durata.Are cel mai mare damage dintre toate skillurile ofensive ale
shamanului dragon,insa detine cel mai indelungat timp de incarcare : 20
secunde.Un avantaj il constituie faptul ca nu este necesar sa alegi o
tinta specifica.Este folositor si pentru pvm si pentru pvp.Pentru pvm
in special,atunci cand descaleci calul,avand tinta pierduta,cauzand
daune tuturor mobilor din jurul shamanului.In pvp,este mai avantajos
impotriva adversarilor care au viteza mare de miscare si sunt greu de
ales ca tinta.


Binecuvantarea.Este unul dintre cele mai
solicitate skill-uri de aparare in pvm,atunci cand din grupa face parte
un shaman zmeu,al doilea dupa acesta fiind Forta
Dragonului.Binecuvantarea reduce suma daunelor atacului corporal primit
in functie de punctele de inteligenta detinute de shaman.Durata de
incarcare a skill-ului este de 10 secunde.

Reflectia.Este un alt
buff de aparare a carui eficacitate a fost mult timp dezbatuta.Avand in
vedere marea cerere a celorlalte 2 buff-uri ,reflectia este dusa la
master foarte rar de catre un shaman dragon,asta doar daca scopul
shamanului nu este sa fie pur buffer.Reflectia face exact ceeea ce
numele skillului sugereaza si anume reflecta un procentaj din daunele
primite de la adversari cauzandu-le lor damage. Si acest procentaj
depinde de numarul punctelor de inteligenta ale shamanului.Cu toate
acestea reflexia nu reduce la fel de mult daunele primite ca
binecuvantarea.Efectul reflexiei este de asemenea diminuat de efectul
binecuvantarii.In ciuda ambiguitatii skill-ului,multe persoane au
incercat Reflectia gasind acest skill foarte ajutator.

Forta
Dragonului
.Fara indoiala este cel mai dorit buff pe care un shaman
dragon il poate da aliatilor.Creste sansa de lovituri
critice,depinzzand in tottalitate de numarul punctelor de inteligenta
ce le detine shamanul.Este extrem de util atat in pvm cat si in
pvp.Timpul de incarcare este de 10 secunde.Durata skillului depinzand
si aceasta de numarul punctelor de inteligenta.


Focul de
durata,ce a fost mentionat mai sus,este aproape similar cu
otravirea.Cauzeaza damage de 10 ori pe o anumita perioada de
timp.Aruncarea dragonului si Ragetul Dragonului au aceeasi sansa de a
da foc adversarilor,si poate fi crescuta de levelul skill-ului si de
numarul punctelor de inteligenta ce le detine shamanul.


Construirea
shamanului dragon hibrid (hibrizi se numesc cei care opteaza pentru
combinarea buffurilor cu skillurile de atac)Skill-urile cele mai des
intalnite sunt : Aruncarea dragonului si Ragetul dragonului imrepuna cu
2 skilluri de buff Forta dragonului si Binecuvantarea.Insa un shaman
hibrid poate alege oricare dintre cele 3 combinatii pentru skill-urile
de atac :
Aruncarea Dragonului si Ragetul Dragonului. Skill-ul ce
are sansa de atac posibila asupra mai multor tinte daca acestea se afla
in raza lui de actiune impreuna cu cel care ofera cel mai mare damage
dintre toate skillurile shamanului dragon.Aceste doua skilluri oferind
sansa mai mare de a cauza foc de durata.

Aruncarea Dragonului si Talisman Zburator datorita timpului de incarcare foarte mic

Talisman
zburator si Ragetul dragonului.O rara ,dar efectiva
combinatie,talismanul folositor pentru lure si pentru pvp,Ragetul care
ofera cel mai mare damage,avand si sansa pentru foc de durata.

La
al 5-lea master,shamanii hibrizi obisnuiesc sa nu tinda spre Talismanul
Zburator.Asta depinzand doar de stilul dorit de shaman.Reflectia poate
fi de asemenea un al 5-lea master folositor.
Statusul pentru
shamanii hibrizi : Primele statusuri ce trebuiesc crescute sunt INT si
VIT.INT pentru damage-ul skillurilor si forta buff-urilor si VIT pentru
supravietuire si aparare.La levele mai mari hibridul poate sacrifica
punctele de la VIT,sau pur si simplu sa adauge STR sau DEX depinde daca
tind mai mult spre pvm respectiv pvp.


Construirea Shamanului PvM.
Un
shaman dragon pvm este foarte asemanator cu un hibrid.Cea mai mare
diferenta dintre cei doi provine de la status.Aspectul competentelor
este foarte asemanator daca nu chiar identic.

Skill-uri PvM
.Inca o data.buff-urile sunt aceleasi ca la shamanul
hibrid.Binecuvantarea si Forta Dragonului.Cat despre skill-urile de
atac,un shaman pvm tinde mai mult spre o combinatie de competente ce
include Ragetul Dragonului pentru proprietatile sale si anume : nu este
necesara selectarea unei tinte,si pentru damage-ul cauzat.

Status Shaman PvM . Statusul pentru un Shaman PvM este 2 INT 1 VIT pana la full INT dupa care se adauga puncte si la DEX


Construirea
Shamanului PvP. Un Shaman Dragon de succes contruit PvP este rar
intalnit.Are nevoie de bonusuri si echipament specific pentru a fi
competitiv.Cu toate acestea competentele sunt usor de ales.
Skill-uri
Shaman PvP. Pentru primele 4 mastere,nu este o decizie prea mare de
luat.Toate cele 3 skilluri de atac : Ragetul Dragonului,Aruncarea
dragonului,Talismanul Zburator impreuna cu Forta Dragonului construiesc
un shaman dragon PvP.Ca autor al acestui ghid,as vrea sa punctez
ceva.Am vazut alte ghiduri ce recomanda ca un Shaman Dragon PvP aduc la
master cele 3 skilluri de atac prima data.Eu recomand ca Forta
Dragonului sa fie adusa la master a doua sau a treia data.Motivul
pentru asta este ca inainte de a ajunge la un nivel destul de mare
pentru a avea 4 mastere,avand un decent level la Forta Dragonului poate
ajuta un shaman zmeu sa faca level singur cat si ca ajutor la levele
mai mici.Ordinea celor 3 skilluri de atac variaza si pot fi facute dupa
preferintele proprii.
Status Shaman PvP.Un shaman dragon PvP are
nevoie de INT care creste sansele de critic la Forta Dragonului
deasemenea si sansa de a cauza foc de durata.Din acest motiv,un saman
zmeu pvp ar trebui sa aiba cat mai multe puncte de INT posibil.La
levele mai mici, maxim VIT este important pentru supravietuire.Dupa lvl
70/75 este recomandat ca un anumit numar de puncte de pe VIT sa fie
transferate pe DEX pentru a majora damage-ul skillului. STR are o
valoare apropiata de 0 pentru shamanul dragon PvP.

Alegerea
armelor pentru un shaman dragon poate fi vitala pentru construirea
specifica,dar acolo sunt cateva optiuni generale si bonusuri care pot
fi explicate.

Shamanii au arme unice,fiind singura clasa care nu
poate manui o sabie,dar singura clasa care poate tine un evantai sau un
clopot.
Alegerea dintre folosirea unui evantai sau a unui clopot in
orice situatie poate fi simpla.Desigur prezenta pietrelor si
bonusurilor pot afecta in mare masura eficienta uneia dintre cele doua
arme,dar in general sunt cateva alegeri simple de facut.
In cazul
PvM unde shamanul lupta de pe cal(asigurat ca shamanul detine un cal
armat sau militar),alegerea este exclusiva pentru folosirea unui
clopot.Exista cateva motive pentru asta,cel mai evident fiind ca
evantaiele sunt ineficiente in lupta de pe cal.Cel mai
important,clopotele in general au o valoare a atacului mai ridicata
decat evantaiele de acelasi level si calitate.
Shamanul poate de
asemenea excela in PvM fara sa lupte de pe cal folosind un evantai,in
special cu viteza mare de atac.Shamanul poate cauza un damage
mare,rapid cu skilluri succesive,si poate de asemenea sa-si dea buff cu
usurinta in timp ce constant se bate cu adversarii.
Sprijinul
shamanului se bazeaza mai mult pe bonusurile de pe iteme decat itemele
in sine,pentru shamanul hibrid ce lupta de jos,un evantai poate fi
preferat pentru cazurile in care shamanul este nevoit sa lupte de jos
pentru a se apara.
Pentru PvP, un evantai este aproape intotdeauna
preferat,oferind o valoare a atacului magic mai ridicata,care creste
damage-ul skillului.Exceptie de la aceasta regula este clopotul orhidee
care la +9 are valoarea atacului magic mai mare decat orice evantai.

_________________ Cuz I'm the best!

Salut
Cocolino
! Ai postat pana acum
22 mesaje.
Esti inscris din data de Mier Aug 11, 2010 7:52 pm.
Ultima vizita a fost in Joi Aug 12, 2010 2:14 pm.
Sa ii uram bun venit lui drago5h , ultimul membru!

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]


[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]


Cocolino
Webmaster
Webmaster

Posts : 55
Puncte : -2147481340
Reputatie : 5
Join date : 12/08/2010
Age : 27
Locatie : Bucuresti

Vezi profilul utilizatorului http://4metin.wikiforum.ro/forum.htm

Sus In jos

Re: [GHID]Caractere !

Mesaj Scris de Admin la data de Mier Aug 18, 2010 9:51 pm

GJ! Foarte bun! Multumim . Va intrebati de ce nu-l banez? Pai nu a vrut sa faca atatea post-uri dar nu a avut loc si era prea mult de scris , deci nu se considera multi-post.! Gj Cocolino!

Admin
Webmaster
Webmaster

Posts : 154
Puncte : 2147486018
Reputatie : 0
Join date : 09/06/2010
Age : 22
Locatie : Dr.Tr.Severin

Vezi profilul utilizatorului http://www.metin2.ro.ro

Sus In jos

Re: [GHID]Caractere !

Mesaj Scris de Kidda13 la data de Sam Sept 25, 2010 1:18 am

Ghidul este extrem extrem extrem de folositor Very Happy Dar alta data:D Posteaza un spoiler Very Happy !

Kidda13
Designer
Designer

Posts : 26
Puncte : 2363
Reputatie : 3
Join date : 26/07/2010
Age : 22

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: [GHID]Caractere !

Mesaj Scris de Continut sponsorizat Astazi la 12:33 am


Continut sponsorizat


Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum